فرماندار اشکذر:

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیابت در اشکذر احداث می‌شود

فرماندار اشکذر از راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیابت با همکاری خیران در شهرستان اشکذر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی شاه حسینی در نخستین نشست مجمع سلامت شهرستان اشکذر، مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان به ‌ویژه طی سال‌های اخیر را تأمین، تجهیز و رفع مشکلات حوزه درمان دانست.

 
وی اظهار داشت: طی چند سال اخیر با همکاری خیران، بسیاری از مشکلات حوزه درمان در شهرستان اشکذر برطرف و برخی از نیازها تامین شده اما همچنان مشکل تکمیل درمانگاه‌ها و مراکز بهداشت وجود دارد و تکمیل آن نیازمند حمایت بیشتر است.
 
شاه حسینی، حضور خیران سلامت شهرستان اشکذر را کم‌نظیر دانست و با اشاره به همکاری مطلوب مردم در بازسازی و ساخت درمانگاه شبانه‌روزی و بیمارستان بیان کرد: با همکاری و حمایت خیران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیابت در اشکذر در حال احداث است که می‌تواند نیاز بیماران شهرستان‌های هم‌جوار و حتی استان را نیز پوشش دهد.
 
فرماندار اشکذر با اشاره به برخی موانع اداری در راستای تکمیل بیمارستان افزود: اکنون فرآیند ساخت بیمارستان با موانعی روبرو شده که ضروری است به منظور پیشگیری از توقف روند ساخت این مجموعه، همکاری دستگاه‌های متولی با خیر گسترش یابد.
 
شاه حسینی همچنین خواستار تجهیز امکانات و خرید آمبولانس برای درمانگاه و خانه‌های بهداشت بخش مرکزی و خضرآباد شد و از مسئولان و دست اندرکاران امر خواست تا اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در صورت همراهی و همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، خیران این شهرستان آمادگی دارند نیازهای درمانی این منطقه را تامین کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..