معاون استاندار یزد مطرح کرد:

طرح پرسش مهر بستری مناسب برای اندیشه‌ورزی دانش‌آموزان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: طرح پرسش مهر بستری مناسب برای اندیشه‌ورزی دانش آموزان است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی  در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر ریاست جمهوری در استان یزد اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، بحث پرسش مهر ریاست جمهوری است که جایگاه خود را در برنامه‌های آموزش و پرورش پیدا کرده است.

 
وی بیان کرد: طرح پرسش مهر بستری مناسب برای اندیشه ورزی دانش آموزانی است که آینده کشور به دست آنها رقم خواهد خورد.
 
طالبی یادآور شد: رسالت دانش آموزان علاوه بر علم آموزی، پرورش برای ساختن آینده کشور است و این محقق نمی شود مگر اینکه بتوانند نسبت به مسائل اطراف خود حساس و تحلیل‌گر باشند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهدیم که در سایه طرح پرسش مهر، ایده‌ها و اندیشه های بسیار خوب تراوش پیدا کرده که اگر این ایده ها مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند جایگاه اندیشه های دانش آموزان را به خوبی مشخص کند.
 
وی بیان کرد: امیدواریم با اندیشه های پویای دانش آموزان در عرصه های اجتماعی استان بتوانیم شاهد شرایط بهتر برای مردم باشیم و ایران اسلامی، متکی به اندیشه های دانش آموزان، آبادتر از امروز باشد.
 
در این مراسم از برگزیدگان مرحله استانی پرسش مهر تجلیل شد که چهار نفر از دانش آموزان و یک نفر از والدین در مرحله ملی این طرح حائز رتبه برتر شدند که در روز ۱۴ تیر در مراسمی با حضور رئیس جمهور در تهران از آنها تجلیل خواهد شد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..