کمک ۳۷۰ میلیون ریالی خیرین میبدی در جشنواره شب‌های رمضان

جشنواره شب‌های رمضان همزمان با فرا رسیدن میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد و جمعی از هنرمندان استان در سالن اداره ارشاد میبد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین زین الدینی» مدیر کمیته امداد شهرستان میبد ، گفت: جشنواره شب‌های رمضان با مشارکت کمیته امداد شهرستان میبد و جمعی از هنرمندان استان با هدف تکریم و حمایت ومساعدت به نیازمندان و بیماران صعب العلاج شهرستان برگزار شد. 

 
وی افزود: برگزاری این جشنواره به منظور آشنایی خیرین و نیکوکاران با طرح‌های اجرایی کمیته امداد و همچنین جذب کمک‌های مردمی برای رسیدگی به امور نیازمندان شهرستان است.
 
زین‌الدینی از وجود یک‌هزار و ۵۸۸ خانوار میبدی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۷۵ نفر از طرح محسنین و ۹۸۳ نفر از طرح ایتام، حمایت می‌کنند.
 
مدیر کمیته امداد استان با اشاره به کمک ۳۷۰ میلیون ریالی خیرین جهت ایتام و بیماران صعب العلاج در این همایش، بیان کرد: از این مقدار کمک‌های خیرین، ۱۷۰ میلیون ریال جهت درمان بیماران صعب‌العلاج و ۲۰۰ میلیون ریال جهت ایتام نیازمندان از طرف خیرین جمع آوری شد. 
 
گفتنی است، شهرستان میبد یکی از شهرستان‌های کشور با بیشترین جمعیت خیرین است که به صورت داوطلبانه جهت درمان و کمک بیماران بی‌بضاعت یاری‌رسان و پشتوانه محکمی هستند. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..