دیدار شاعران یزدی با رهبر انقلاب

رییس حوزه هنری یزد،‌گفت‌: به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از اهالی فرهنگ و ادب، استادان شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور از جمله چهار تن از شاعران یزدی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده» اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته همزمان با شب میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، شاعرانی از شهرهای مختلف میهن عزیز اسلامی‌مان و برخی کشورهای فارسی‌زبان مهمان بیت رهبری خواهند بود .

 
وی با اشاره به حضور شاعران یزدی در این دیدار افزود: در این واقعه‌ به یاد ماندنی استاد زکریا اخلاقی، مهدی پرنیان، عالیه مهرابی و فائزه زرافشان از یزد حضور خواهند داشت .
 
رییس حوزه هنری یزد در ادامه با اشاره به نقش برجسته شعر و ادبیات در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی،‌گفت: در این دیدار صمیمانه تعدادی از پیشکسوتان و جمعی از شاعران جوان سروده‌های خود را در حضور رهبر معظم انقلاب قرائت می‌کنند و از بیانات ایشان در حوزه شعر و ادبیات بهره‌مند می‌شوند .
 
کوچک‌زاده تصریح کرد:‌امسال در جلسه شعر نیمه رمضان شاعران با رهبر معظم انقلاب ۱۷۵ شاعر از سراسر کشور و از تمامی استان‌ها حضور دارند که از این تعداد، ۱۲۰ چهره یعنی حدود ۷۰ درصد از چهره‌های جدید هستند. از سوی دیگر، قرار است در جلسه امسال شاعرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان نیز حاضر باشند .
 
دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه ۹ خردادماه و در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..