مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب با تاکید بر نقش آفرینی سازمان‌های اجتماع محور

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به ضرورت بهره‌مندی جامعه امروز از گفتمان پیشکسوتان و سرمایه‌های انقلاب و دفاع مقدس،‌گفت: نقش آفرینی مردم و سازمان‌های اجتماع محور در تبیین و تداوم ارزش‌ها تاثیرگذاری بهتری به همراه دارد .

به گزارش یزدی نیوز«فخرالسادات خامسی هامانه» در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)‌، یوم‌الله ۱۵خرداد و روز جهانی قدس،‌اظهار کرد:‌ در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و بیش از همیشه باید برنامه های گرامیداشت ارزش های انقلاب رنگ و بوی مشارکت مردمی داشته باشد .

 
وی با بیان این‌که نقش‌آفرینی سازمان‌های اجتماع محور و مردم نهاد در این عرصه بسیار اثرگذار است،‌افزود: برنامه‌ها و مناسبت‌های ارزشی و ملی در قالب‌های نو و جذاب تعریف شود که سازمان‌های مردم نهاد در اجرای اثرگذار آن سهم بسزایی دارند .
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و اخذ مجوز در موضوعات آئینی و ارزشی به ویژه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و از متقاضیان فعالیت در این عرصه در قالب تشکل‌های مردمی حمایت می‌شود.
 
خامسی هامانه تصریح کرد: نکته دیگر بهره‌مندی جامعه از پیشکسوتان و سرمایه‌های اجتماعی انقلاب و دفاع مقدس است و حضور افرادی در این جایگاه در نشر ارزش‌ها و مفاهیم و تقویت پایگاه‌های فعالیت مردمی بسیار مهم و نیازمند توجه بیشتر است .
 
وی در پایان بیان کرد: باید دغدغه های مردم را شنید و نیازها و علایق جامعه را در موضوعات فرهنگی و اجرای برنامه های مناسبتی مورد توجه قرار داد تا اثربخشی در اجتماع به ویژه برای نسل جوان را شاهد باشیم .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..