نونهال ووشکار یزدی امیدوار به حضور در مسابقات جهانی برزیل

«فاطمه جعفری ندوشن» اردونشین یزدی تیم ملی ووشو در مراسمی با حضور معاون توسعه ورزش و مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، دبیر، نایب رئیس بانوان و مسئول کمیته مربیان هیئت ووشو استان، تقدیر شد .

به گزارش یزدی نیوز«سید احمد هاشمی» معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: هیئت ووشو استان همواره رو به جلو حرکت کرده و از اعضایی تشکیل شده که با همدلی و همکاری و بدون هیچ چشم‌داشتی برای پیشرفت این رشته رزمی تلاش کرده‌اند . 

 
وی با اشاره به المپیاد ورزشی استان، افزود: جای خالی رشته پرطرفداری همچون ووشو در این المپیاد احساس می‌شود و قطع به یقین با درایت رئیس و اعضای هیئت در سال‌های آتی شاهد حضور این رشته مهیج در المپیاد خواهیم بود . 
 
هاشمی حضور ورزشکاران استان در عرصه‌های ملی و بین المللی را مایه غرور دانست و اظهار کرد: قطعاً در کنار یک ورزشکار موفق یک خانواده و مربیان دلسوزی وجود دارد و فاطمه جعفری ندوشن نیز از این نکته مثبت بهره برده و ما همگی امیدواریم وی در مرحله آخر اردوی تیم ملی هم موفق باشد و یکی از مسافران برزیل باشد . 
 
«آزاده دهقان» مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان توجه به ورزشکاران پایه را امری ضروری عنوان و اظهار کرد: قطعاً زمانی که ورزشکاران پایه ما در مسابقات استانی و کشوری با شکست مواجه می‌شوند، ضربه روحی بدی به آنها وارد می‌شود و بازسازی روحیه آنها از وظایف اصلی مربیان و مهم‌تر از آن به عهده خانواده‌ها است.
 
وی حضور یک نونهال استان در اردوی تیم ملی ووشو را کاری بزرگ تلقی کرد و افزود: فاطمه جعفری با توجه به سن پایین، قطعاً در سال‌های آتی امید استان در کسب مقام مسابقات کشوری و حتی بین ‎‎ المللی است؛ هیئت ووشو استان یزد همواره به مقام‌آوران این رشته توجه ویژه‌ای داشته و این امر باعث جذب ورزشکاران به سمت این رشته خواهد شد . 
 
گفتنی است، فاطمه جعفری ندوشن که از مدت‌ها پیش در اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی ووشو به سر می‌برد، با اجازه کادر فنی تیم ملی دو روز استراحت دارد و سپس برای شرکت در آخرین مرحله اردو جهت حضور در مسابقات جهانی برزیل، حضور خواهد یافت . 
 
در پایان لوح تقدیر و هدیه‌ای که از سوی رئیس هیئت ووشو استان یزد تدارک دیده شده بود، توسط «سید احمد هاشمی» به این نونهال ووشوکار استان اهدا شد تا با انگیزه بیشتری به محل اردو بازگردد . 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..