عضو شورای شهر یزد:

وضعیت معیشتی مردم نامناسب است/ناتوانی مسئولان در رسیدگی به تخلفات

عضو شورای شهر یزد گفت: وضعیت معیشتی مردم نامناسب است و هر روز شاهد گرانی اقلام مختلف هستند و توان خرید خود را از دست داده اند.

به گزارش یزدی نیوزمرتضی شایق در سخنرانی پیش از دستور شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند، بسیاری از مسئولان تنها به صحبت و ارائه آمار بسنده می‌کنند.

 
وی با اشاره به اینکه مردم هر روز شاهد گرانی اقلام مختلف از هندوانه و تخم و مرغ گرفته تا گوشت هستند و مسئولان نیز در برخورد با تخلفات و توقف گرانی ناتوان هستند.
 
شایق ادامه داد: اگر رئیس مجلس و دیگر مسئولان نمی توانند نظارت کافی داشته باشند و به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کنند، کناره گیری کنند تا مردم تکلیف خود را بدانند.
 
عضو شورای شهر یزد تصریح کرد: از استاندار یزد نیز می خواهیم تا این سخنان را به گوش رئیس دولت برساند تا مراقب باشند با اقدامات خود، مردم را دلسرد نکنند.
 
شایق با اشاره به اعتراضاتی که از چندی پیش از سوی تریلی‌داران و کامیون‌داران در یزد و دیگر مناطق کشور آغاز شده است، افزود: با گرانی‌هایی که به وجود آمده، تریلی‌داران چگونه باید کار کنند و اقساط تریلی خود را بپردازند یا سایر هزینه های خودروی خود را تامین کنند.
 
وی با اشاره به ماه رمضان و روزه‌داری بسیاری از مردم بیان کرد: برخی مردم از حداقل‌ها هم بی‌بهره و نزد فرزند و خانواده خود خجالت زده هستند.
 
شایق تاکید کرد: در این شرایط حداقل مسئولان هزینه‌ها را به‌جا و درست انجام دهند نه اینکه به عنوان مثال، ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت یک نماد در شهر پرداخت شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..