معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌‌خواستار شد:

تسریع در پروژه فاضلاب شهری اردکان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر اردکان گفت: لازم است پروژه فاضلاب شهری اردکان و تصفیه آن هرچه سریع تر عملیاتی و اجرایی گردد.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردکان و ارائه مباحث اساسی که نشان از درایت و حسن تدبیر اعضا دارد، ابراز خرسندی کرد.
«محسن صادقیان» با بیان اینکه در کنار تشکیل جلسات مستمر هم‌اندیشی برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق پیش رفت تا نتایج مطلوب حاصل شود، برای مشارکت در پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.
صادقیان با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سیستم‌ فاضلاب شهر اردکان، ‌موضوع آب‌های زیرزمینی و آلوده شدن آنها، گفت: پروژه فاضلاب شهری اردکان و تصفیه آن باید هرچه سریع تر عملیاتی و اجرایی گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات کم‌آبی و کاهش ذخایر آب‌های زیرزمینی، تأمین آب فضای سبز اردکان و جداسازی آب شرب از فضای سبز باید در اولویت‌ قرار گیرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی جامع از فعالیت و روند اجرای طرح‌های مختلف مربوط به شهرداری اردکان، در مورد برخی مسائل و مشکلات اردکان و همچنین چشم انداز آینده شهرداری این شهر در خصوص پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری از جمله ناوگان حمل و نقل، روسازی معابر شهری، پروژه شهید صحرایی، ورودی‌های شهر اردکان، فاضلاب این شهر و ایستگاه اردکان-یزد بحث و تبادل نظر انجام شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..