سند توسعه ورزش اردکان تدوین می‌شود

فرماندار اردکان با تاکید بر ضرورت بهبود زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اردکان گفت: سند توسعه ورزش اردکان تدوین می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزهادی مقیمی در نشستی با ورزشکاران و مدیرعاملان هیئت‌های ورزشی در شهرستان اردکان اظهار داشت: پیشرفت جامعه ورزشی در این شهرستان مستلزم وجود سندی راهبردی در این مورد است.

 
وی ادامه داد: آگاهی دقیق از وضعیت موجود ورزش، تدوین برنامه‌های مستمر و منسجم برای پیشبرد کیفی وکمی ورزش و مشارکت هیئت‌های ورزشی در راستای ارتقای سطح ورزشی بسیار ضروری است.
 
مقیمی افزود: تدوین هر سندی می‌تواند ظرفیت‌ها و استعدادهای هر شهرستانی را به خوبی شناسایی کند و در اختیار صاحب‌نظران و برنامه‌نویسان قرار دهد تا آنها هم بر اساس موارد مندرج در این سند برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند.
 
فرماندار اردکان با بیان اینکه رسیدن برخی ورزش‌ها به لیگ و قهرمانی سندی بر این گفته است تصریح کرد: با نگاه علمی به ورزش در اردکان می‌توانیم وضعیت را روز به روز بهتر کنیم.
 
وی درخواست کرد که بیش از این به ورزش کارگری در اردکان توجه شود چون عمده جمعیت شهرستان را این قشر تشکیل می‌دهند و سلامتی و شادابی آنها در روحیه جامعه موثر است.
 
مسول تدوین شورای سند ورزش توسعه استان یزد نیز درادامه سند توسعه ورزش نزدیک به یکسال است طرح میدانی آن در استان یزد آغاز شده است اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش استان و شهرستان اردکان گام بر‌می‌داریم.
 
محمد حسن پیمان‌فر ادامه داد: درابتدا چالش‌ها‌، راهکارها‌، و ظرفیت‌های ورزش شهرستان سنجیده می‌شود و امیدواریم با همکاری مدیران واحدهای صنایع و خیران ورزش اردکان را توسعه دهیم.
 
اولین چشم‌انداز توسعه ورزش‌، گسترش ورزش همگانی و شروع آن از خانواده‌ها‌، مدارس و باشگاه‌ها و محلات است که قدم‌های خوبی در این رابطه برداشته شده است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..