مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد:

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد مهارت‌های فنی فرا می گیرند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام مصطفی گرجی در مراسم امضای تفاهم نامه میان اداره کل فنی و حرفه ای و دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با اشاره به فعالیت های اعضای کانون های مساجد استان در زمینه تخصص و اشتغال اظهار داشت: ما پیش از این نیز با اداره کل فنی و حرفه ای استان همکاری داشته ایم اما با امضای تفاهم نامه سعی می شود تا به صورت منظم و تشکیلاتی این امر پیگیری شود.

 
وی بیان کرد: معتقدیم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید فعالیت های خود را با آموزش همراه کنند تا متخصص و تکنسین تربیت کنند.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد عنوان کرد: تلاش می کنیم در قالب تفاهم نامه، فعالیت های آموزشی در حوزه فنی و حرفه ای را طی فرآیندی مطلوب برای مخاطبان خود تعریف و اجرا کنیم و به نوعی با تخصص و آموزش های لازم در راستای اشتغال اعضای کانون ها گام برداریم.
 
گرجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان یزد بیش از ۸۱۰ کانون فرهنگی هنری وجود دارد که این کانونها بستر مناسبی برای آموزش های لازم به منظور ارتقا مهارتهای فنی و حرفه ای است.
 
مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: وظیفه ما در بحث فنی و حرفه ای، بالا بردن سطح مهارت و ایجاد اشتغال است که کانون های مساجد به نحوی فعال می توانند ما را در این امر یاری کنند.
 
علی آقا افضلی افزود: ما در کنار بخش دولتی، آموزشگاه های آزاد را داریم که آنها نیز می توانند با تعامل با کانون ها با تخفیفات ویژه در راستای حرفه آموزی گام بردارند.
 
مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد بیان کرد: اگر نیاز سنجی را به خوبی انجام دهیم به نحوی فعال می توانیم در زمینه کسب و کار فعالیت کنیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..