معاون استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم تعریف طرح‌های هدفمند و برنامه محور در یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید بر هدفمند و برنامه‌ محور بودن طرح‌های استان، خواستار تسریع در توزیع اعتبارات استانی در سال جاری شد .

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» با اشاره به این‌که در سال ۹۷ به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به صورت مداوم پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد اعتبارات در طرح‌ها استان گزارش شود، اظهار کرد: در برنامه توسعه‌ محور کیفیت طرح‌ها و اجرای آنها در کمترین زمان ممکن بر کمیت آنها ارجحیت دارد .

 
وی افزود: تخصیص اعتبار به طرح‌های عمرانی استان باید به‌گونه‌ای باشد که طرح‌های نیمه‌تمام بویژه طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد .
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، گفت: صادقیان همچنین با تأکید بر تعریف هدفمند و برنامه‌ محور شدن طرح‌های استان، خواستار تسریع در توزیع اعتبارات استانی در سال ۹۷ شد .
 
«محمود شاکری شمسی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از توجه و نگاه ویژه معاون عمرانی استاندار نسبت به تفویض اختیارات طرح‌های عمرانی به مدیران ارشد شهرستان‌ها، اجرای طرح‌ها براساس اولویت آمایش سرزمین در هر منطقه را دستاورد این کار دانست و خواستار تسلط کامل فرمانداران بر اولویت‌بندی طرح‌ها و انجام آنها براساس تصمیمات کارشناسانه شد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..