دستگیر سارق حرفه‌ای منازل در عملیات ضربتی پلیس یزد

رییس پلیس آگاهی یزد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، سارق حرفه‌ای منزل دستگیر و در بازجویی‌ها به 130 فقره سرقت اعتراف کرد .

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ«محمدرضا حناساب» با اشاره به نقش مردم در برقراری امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: کسب دستاوردهای بزرگ امنیت پایدار مستلزم همکاری و همراهی مستمر مردم با پلیس است.

 
وی با بیان این‌که پلیس همیشه آماده ارائه خدمت به شهروندان است،‌افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهر یزد، ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند .
 
رییس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: کارآگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی، دریافتند متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بوده که پس از انجام این سرقت‌ها، در منزلی مخفی شده است .
 
سرهنگ حناساب تصریح کرد: ماموران بعد از شناسایی محل و انجام عملیات کمین، با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی، ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد، اما با قرارگرفتن در برابر شواهد و ادله پلیسی، به ۱۳۰ فقره سرقت منزل در شهر یزد اعتراف کرد .
 
رییس پلیس آگاهی استان یزد در پایان با بیان این‌که تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت، از اولویت‌های اصلی پلیس است. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..