معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

مدیریت ارشد استان در برخورد با گران فروشان مصمم است/ دغدغه حل مشکلات رانندگان را داریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست ستاد تنظیم بازار استان در رابطه با برخی گرانی های اخیر، تاکید کرد: مدیریت ارشد استان در برخورد با گران فروشان بی انصاف مصمم است و قاطعانه با موضوع گران فروشی برخورد می کنیم.

به گزارش یزدی نیوزستاد تنظیم بازار استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور اعضای این ستاد در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

"علی زینی وند" در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان در رابطه با برخی گرانی های اخیر و گله مندی هایی که در مورد قیمت کالاها از سوی مردم و مسئولان استان وجود دارد، گفت: مدیریت ارشد استان در برخورد با گران فروشان قانون شکن و بی انصاف مصمم است و قاطعانه با موضوع گران فروشی برخورد کرده و می کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان کمبود گوشت قرمز، میوه، برنج، تخم مرغ، شکر، روغن، گوشت مرغ و اقلام ضروری مردم وجود ندارد و میانگین قیمت این اقلام در استان یزد نسبت به استان های هم جوار پائین تر است.
زینی وند افزود: درعین حال برخی گرانی ها اصلا معنا ندارد و قابل توجیه نیست، باید کمیته ای در ستاد تنظیم بازار تشکیل شود که به طور ویژه در سطح شهر بازرسی داشته باشد و با اخذ تصمیم های عملیاتی در محل با واحدها و مغازه های گران فروش و متخلف برخورد کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: تصمیمات ما به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید در استان باید دقیق، کارشناسی، محکم، مبتنی بر واقعیت های جامعه و بازار باشد و این تصمیمات در کوتاه ترین زمان ممکن باید اجرایی و عملیاتی شود.
وی از رسانه های مکتوب و مجازی استان و صداوسیمای مرکز یزد خواست اگر در رابطه با رُخدادهای استان گزارشی تهیه می کنند، گزارش آنها فراگیر، دربرگیرنده نظرات همه مردم و براساس واقعیت های جامعه باشد که تاکنون نیز بر همین اساس بوده است.
زینی وند ادامه داد: در این رابطه رسانه ها با مسئولان و مدیران مرتبط نیز مصاحبه کنند و اقدامات آنها را شفاف به مردم منعکس نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایجاد بازارچه های طرح ضیافت را ضروری دانست و گفت: به زودی سه بازارچه در سطح شهر برای رفع نیازهای مردم ایجاد خواهد شد.
 
 
با جدّیت پیگیر رفع مشکلات رانندگان استان هستیم
 
 
زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان استان دغدغه حلّ مشکلات رانندگان را دارند،افزود: با جدّیت پیگیر رفع مسائل آنها هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: برخی التهابات به وجود آمده در استان کاذب است و بُعد روانی دارد و نارضایتی های کامیون داران و رانندگان در روزهای گذشته از سوی استاندار محترم و معاونان استاندار شنیده شده و این موضوع درحال مدیریت و حل و فصل می باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..