مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

افزایش جذب مشارکت عمومی اولویت دولت تدبیر و امید است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد،گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و گسترش فعالیت مردمی نقش مهمی در تقویت مشارکت‌های اجتماعی و کنترل آسیب‌ها اجتماعی ایفا می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«فخرالسادات خامسی» با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد توسط دستگاه‌های دولتی،‌ اظهار کرد: تحقق این رویکرد از سیاست‌های قابل توجه دولت تدبیر و امید در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی است .

 
وی افزود: هم افزایی و تجمیع  توانمندی‌های مختلف سازمان‌ها مردم نهاد به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به گروه‌های هدف از جمله مواردی است که تحقق آن اثرگذاری سازمان های مردم نهاد در اجتماع را دو چندان می‌کند.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد،‌گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان، مهارت آموزی به کودکان تحت پوشش تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در کشف استعدادهای مختلف ایفا می‌کند.
 
خامسی هامانه خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد روز به روز در قالب‌های تخصصی تر وارد شده و به فعالیت می پردازند از این رو برای همکاری و فعالیت در بخش های مختلف و با نگاه مردمی زمینه های خوبی فراهم شده است .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..