رییس جدید اداره پست شهرستان مهریز معرفی شد

«حسن فتاحی» در مراسمی با حضور مدیر کل پست استان، امام جمعه و فرماندار مهریز به عنوان رییس جدید اداره پست شهرستان معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز«سید محمد رستگاری» فرماندار شهرستان مهریز گفت: خدمات ارائه ‌شده در اداره پست شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود. 

 
وی بر توسعه و همکاری پست این شهرستان با ادارات و سازمان ها تاکید کرد و اداره پست شهرستان را یکی از موفق‌ترین ادارات دانست. 
 
«عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم ضمن قدردانی از زمات مدیر قبلی این اداره، گفت: از مدتی که بنده در شهرستان خدمتگزار مردم هستم، هیچ گلایه‌ای از اداره پست شهرستان ندیده‌ام. 
 
وی ادامه داد: خوشبختانه پست توانسته در چند سال اخیر خدمات مناسبی به مردم ارائه کند که باید با اطلاع‌رسانی دقیق مردم را با این خدمات آشنا کرد.
 
«مسعود دهقان» مدیر کل پست استان با اشاره به فعالیت اپراتورهای جدید در این حوزه، تصریح کرد: نقش پست در حوزه خدمات حاکمیتی بسیار پررنگ‌تر شده و علاوه بر سرویس‌های پایه پستی، خدمات بین‌المللی نیز به ارائه خدمت این نهاد اضافه شده که فعالیت دو اپراتور خدمت‌رسان در این حوزه نیز به ‌زودی آغاز خواهد شد. 
 
وی از مأموریت جدید این سازمان در طرح‌‌های بزرگی مثل طرح ملی «جی نف» و «سیماک» خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی با شهرداری‌ها در زمینهٔ اجرایی شدن طرح جی نف در دست انجام است که با اجرای آن تمامی اطلاعات مکانی بر پایه کلید مشترک «کد پستی» ثبت و ضبط خواهد شد و استانداردسازی آدرس‌ها نیز از این طریق امکان‌پذیر می‌شود. 
 
دهقان افزود: طرح سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) نیز با سیستم پست کشور در دست اجرا قرارگرفته است که این سازمان در زمینه‌ی مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل دسترسی به اطلاعات آن خدمات مؤثری ارائه خواهد کرد.
 
وی خدمات خرید اینترنتی را پرترافیک‌ترین خدمات در پست خواند و در پایان ورود برندهای بزرگ در خدمات فروش اینترنتی را از جمله اتفاقات مهم برای رونق خدمات پستی در آینده‌ای نه ‌چندان دور ذکر کرد. 
 
در پایان این مراسم از زحمات چند ساله «علی اکبر راجی» تقدیر و «حسن فتاحی» به‌ عنوان رییس جدید اداره پست شهرستان مهریز معرفی شد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..