خرید تصمینی و توافقی ۱۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی یزد

مدیر کل تعاون روستایی استان یزد اعلام کرد: در سال گذشته قریب 170 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان توسط شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی خریداری شده است.

به گزارش یزدی نیوز«علی جهازی» با اعلام این خبر، تصریح کرد: شبکه تعاونی‏‏‌های روستایی و کشاورزی استان یزد در سال ۱۳۹۶ به میزان ۱۵۱ هزار و ۱۸۴ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان را به صورت توافقی از کشاورزان منطقه خریداری کرده است.

 
وی شاخص‏‏‌ترین این محصولات را شامل ۵۹ هزار تن شیر خام، ۳۴ هزار تن انواع ذرت، ۲۴ هزار تن جو، ۹ هزار تن مرغ و ۳ هزار تن خیار عنوان کرد.
 
جهازی اظهار کرد: در سال گذشته با حمایت‏‏‌های دولت از کشاورزان یزدی و همت مجموعه سازمان و شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان بیش از ۱۵ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.
 
وی گفت: همچنین در همین راستا بیش از سه هزار تن شیرخام به صورت حمایتی از دامداران یزدی خریداری شده  است.
 
به گفته مدیر کل تعاون روستایی استان، به همت سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‏‏‌های تولید استان یزد بیش از یک‏‏‌هزار تن سیب و پرتقال تنظیم بازار تامین، ذخیره سازی و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ و ایام نوروز ۹۷ بین مصرف کنندگان در اقصی نقاط استان توزیع شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..