معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

سیاست دولت تدبیر و امید میدان دادن به بخش خصوصی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست کمیته تخصصی مباحث ارزی استان با اشاره به شرایط کشور گفت: سیاست و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید میدان دادن به بخش خصوصی به ویژه در حوزه اقتصادی است.

به گزارش یزدی نیوزعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست کمیته تخصصی مباحث ارزی استان که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، به شرایط ویژه کشور درحال حاضر اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران راه مقابله با تحریم ها را در این سالها آموخته است و با حمایت های مقام معظم رهبری، تدابیر ریاست محترم جمهور، کمک بخش خصوصی، وجود نخبگان و اندیشمندان ایرانی و اصالت و فرهنگ ایران اسلامی این شرایط به نفع ملّت و نظام تغییر خواهد کرد.

"علی زینی وند" ادامه داد: وزیر محترم امور خارجه و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اختیارات کامل درحال مذاکره با کشورهای اروپایی که خود را متعهد به مذاکرات برجام می دانند، هستند.
وی افزود: سیاست و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید میدان دادن به بخش خصوصی به ویژه در حوزه اقتصادی است.
زینی وند خاطرنشان کرد: آنجایی که دولت توان تصمیم گیری داشته با جدّیت از بخش خصوصی حمایت کرده است و درحال حاضر اگر کسی به نقش حسّاس و تاثیرگذار بخش خصوصی آگاه نباشد یا باید به دانش او شک کرد یا اینکه منافعی در حمایت نکردن از این بخش دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: استان یزد هم به لحاظ سابقه تاریخی، هم ازنظر توان حوزه اقتصادی و نیز تاثیرگذاری تک تک افراد بخش خصوصی می تواند تاثیرات خوبی را بر اقتصاد کشور بگذارد و وظیفه ما در استان فراهم کردن این ظرفیت ها و زمینه هاست.
زینی وند در پایان سخنان خود دستور تشکیل کمیته ای در استان زیرنظر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، عضویت دستگاه های مرتبط و نمایندگانی از بخش خصوصی برای بررسی کارشناسی و رفع مشکلات بخش خصوصی و صادرکنندگان استان در حوزه مباحث ارزی را صادر کرد.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..