دومین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان یزد در سال جاری برگزار شد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در تقویت مشارکت های مردمی بیان کرد:در قالب تهیه طرحی کاربردی، موانع ارتباطی و فعالیت تشکل های مردم نهاد بررسی و شرایط همکاری آن ها با دستگاه های اجرایی مختلف تسهیل شود.

به گزارش یزدی نیوزدومین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان یزد با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تشکیل و درخواست های تائید و تمدید فعالیت تشکل ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه گفت:بعد از گذشت مدت زمانی از فعالیت تشکل ها و تاکید دولت های مختلف بر تقویت مشارکت و زمینه سازی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد ما هنوز نیز با کاستی هایی در این زمینه رو به رو هستیم.
« محمدعلی طالبی» افزود:باید نگاه ها نسبت به این مسئله تغییر کند و از فعالیت تشکل هایی که می توانند به دستگاه های اجرایی و جامعه کمک کنند،حمایت و توسعه عملکرد مثبت آن ها مورد توجه قرار گیرد.
طالبی اظهار داشت: تدوین طرحی کاربردی از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در دستور کار گیرد و بر این اساس موانع ارتباطی و فعالیت تشکل های مردم نهاد بررسی و شرایط همکاری آن ها با دستگاه های اجرایی مختلف تسهیل شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان سخنان خود بیان کرد:برای برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و صاحب نظران در موضوعات مختلف برنامه ریزی و زمینه تقویت ارتباطات بین بخشی با تشکل ها فراهم شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز در این جلسه گفت:در حال جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و وضعیت فعالیت سازمان های مردم نهاد استان هستیم تا با تکمیل بانک اطلاعاتی و موضوع بندی فعالیت ها بتوانیم انسجام و تاثیرگذاری بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.
« فخرالسادات خامسی »  افزود:برگزاری جشنواره ، نمایشگاه دستاوردها،دوره های آموزشی،نشست های هم اندیشی با مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف نیز با محوریت و حضور سازمان های مردم نهاد در دستور کار دفتر اجتماعی و فرهنگی است و به زودی به مرحله اجرا می رسد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..