مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد تأکید کرد:

لزوم توجه بر افزایش سواد سیاسی در جامعه

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد،گفت: افزایش سواد سیاسی و تحرک بخشی به فعالیت موثر احزاب در بخش‌های مختلف جامعه با محوریت خانه احزاب استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«عباس حیدری» با بیان این‌که توجه به افزایش نشاط و توسعه فرهنگی فعالیت‌های سیاسی در استان یکی از وظایف احزاب است، اظهار کرد: فعالیت احزاب سیاسی باید در قالب قانون جدید امتداد یابد.

 
وی افزود: دفتر سیاسی به عنوان نماینده دولت در استان حمایت‌های خوبی را در تشکیل و توسعه خانه احزاب داشته است و ضرورت دارد تمام تلاش احزاب بر این باشد که فضای به وجود آمده در جهت افزایش فعالیت‌های حزبی، برگزاری نشست‌ها، مناظرات و گفت و گوهای بین حزبی مورد بهره برداری قرار گیرد .
 
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد،‌گفت: هرچند باید برخی محدودیت‌ها و شرایط فعالیت های حزبی در کشور را پذیرفت اما همه احزاب می توانند با توجه به پتانسیل هایی که در اختیار دارند برای هموار سازی و بهبود مسیر فعالیت‌های سیاسی تلاش کنند.
 
حیدری تصریح کرد: در قالب فعالیت‌های حزبی می‌توان در زمینه افزایش سواد سیاسی جامعه، آشناسازی مردم با حقوق فردی و اجتماعی و کاهش شکاف بین دولت‌ها و مردم فعالیت‌های اثرگذاری را رقم زد که دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آماده هرگونه همکاری و همراهی برای تحقق این امر است .
 
این مقام مسئول در پایان با اشاره به اهمیت نقش نظارت اجتماعی احزاب خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما و همکارانمان در راستای شکل‌گیری مناسب و توسعه فرهنگی و عملکردی احزاب استان می باشد و بر این اساس پیشنهادات و معرفی زمینه های مختلف و نو برای تحقق این هدف مورد استقبال قرار می‌گیرد .
 
گفتنی است؛ اعضای حزب ندای ایرانیان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و تسریع در ایجاد زمینه‌های مناسب برای فعالیت خانه احزاب را خواستار شدند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..