گلریزان ابرکوهی‌ها در رده اول شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر کشور

رییس بازداشتگاه ابرکوه با اشاره با این که جشن گلریزان ابرکوه در بین شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت کشور جایگاه اول را دارد، گفت: امسال مبلغ مورد نیاز جهت آزادی زندانیان شهرستان بیش از 3 میلیارد تومان است.

به گزارش یزدی نیوز«علی عظیم‌پور» رییس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال مددجویان ابرکوه در جلسه هماهنگی برپایی جشن گلریزان داین شهرستان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد ابرکوه در روز پنجشنبه دهم خردادماه، اعلام کرد: امسال برای آزادی زندانیان ابرکوه به بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌ نقدی نیاز است.

 
وی  از رتبه نخست جشن گلریزان ابرکوه در بین شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته معادل ۳۲۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان وجه نقد توسط خیرین شهرستان تعهد و بیش از ۲۴۰ میلیون آن محقق و موجب آزادی چندین زندانی شد . 
 
عظیم‌پور از رضایت ۱۰۰ درصدی مسئولان استان از برگزاری جشن گلریزان در ابرکوه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد جلب مشارکت و کمک‌های مردم خیراندیش ابرکوه در این رابطه باشیم.
 
«سید جلال حسینی» رییس کمیته امداد شهرستان نیز اعلام کرد: سه  سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به علت جرائم مالی غیر عمد در زندان هستند که این مجموعه تعهد می‌کند تا ۲۰ میلیون تومان از بدهی آنان را به ‌صورت وام با بازپرداخت بلندمدت تقبل کند . 
 
«سید علیرضا رسولی» شهردار ابرکوه نیز علت سرآمد بودن ابرکوه در حوزه‌های مختلف را وجود نیروی انسانی کارآمد با سرمایه‌های اجتماعی مطلوب عنوان کرد و افزود: باید با تبلیغات بسیار گسترده و اطلاع‌رسانی قوی تمام مردم به‌ ویژه قشر متوسط جامعه را در این اقدام خداپسندانه سهیم کنیم چرا که هر کاری که با مشارکت عمومی مردم صورت گیرد، قطعاً نتایج مطلوب‌تری خواهد داشت . 
 
رسولی بر ضرورت محقق شدن تعهدات خیرین تأکید کرد و از مسئولین برگزارکننده درخواست کرد تا پیگیری تعهدات نقدی را به ‌صورت جدی دنبال کنند تا این هنجار اجتماعی که مورد تأکید قرآن و احادیث هم هست، به یک ناهنجاری و عهدشکنی تبدیل نشود . 
 
«علیرضا زارع زاده» رییس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز پیشگیری از جرائم را مقدم بر هر امر دیگری دانست و خواستار رفع مشکلات اقتصادی از متولیان و دولتمردان شد تا مسائل اقتصادی و معیشتی موجب نشود پای برخی افراد به زندان باز شود . 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..