معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

ارزیابی دستگاه های استان مبتنی بر رضایت مندی ارباب رجوع باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به شاخص های جشنواره شهید رجایی، گفت:لازم است ارزیابی دستگاه های استان کیفی و مبتنی بر رضایت مندی ارباب رجوع باشد.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان  در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

"علی زینی وند" در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به جایگاه قانونی و تاثیرگذار شورای راهبری توسعه مدیریت استان اشاره و بیان کرد: نشست های این شورا یکی از مهم ترین جلسات برگزار شده در استان است و تصمیمات ما در این شورا می تواند بر آینده و توسعه استان موثر باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به شاخص های ویژه استانی جشنواره شهید رجایی، گفت: لازم است ارزیابی دستگاه های استان کیفی و مبتنی بر رضایت مندی ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در ادارات باشد.
وی ادامه داد: در کنار شاخص هایی مانند اثربخشی دستگاهها در ایجاد اشتغال استان و میزان رضایت مندی بخش خصوصی از عملکرد دستگاههای اجرایی در بهبود فضای کسب و کار باید شاخص هایی مانند مدیریت مصرف آب، توجه به حمایت از کالای ایرانی، عنایت به ثبت یزد به عنوان شهر میراث جهانی و حفظ این میراث و رعایت حقوق شهروندی مورد توجه جدّی کمیته ارزیاب قرار گیرد.
زینی وند در پایان سخنان خود با توجه به دستورکار دیگر این نشست بر ضرورت تجمیع ارزیابی های موازی در حوزه حقوق شهروندی و سلامت اداری تاکید کرد.
"سیدمجتبی حسینی پور" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست گزارشی از نحوه ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۶ و شاخص های ویژه استانی جشنواره شهید رجایی در سال گذشته و سال جاری ارائه داد.
 

 

 

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..