مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

۱۲۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان یزد پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از پرداخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین ریاحی  در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال فراگیر اظهار داشت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال فراگیر، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات توسط بانک عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

 
وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های دولت، توجه به بحث اشتغال است، افزود: باید با اهتمام ویژه و تلاش جمعی، برای جذب اعتبارات و استفاده بهینه از این فرصت، در مسیر اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی جامعه قدم برداریم.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد: در طرح اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی هدف، تنها پرداخت تسهیلات نیست بلکه توسعه اشتغال پایدار مدنظر است.
 
وی با اشاره به اهمیت تبیین برنامه‌های اشتغال فراگیر و روستایی اظهار داشت: لازم است مدیران بانک‌ها، برنامه‌های اشتغال فراگیر را برای مردم و جامعه تشریح کنند.
 
ریاحی با بیان اینکه کارفرمایان باید برنامه ریزی های اقتصادی مطلوبی در راستای توسعه استان داشته باشند، تاکید کرد: کارآفرینان و مولدان اقتصادی با نگاه خلاقانه و نوآورانه باید توجه ویژه ای به تعهد اشتغال استان با استفاده بهینه از منابع تخصیص یافته داشته و گام های موثری به منظور رونق اقتصادی استان بردارند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..