پایان کار مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان؛

۲ تیم‌ از دانشگاه یزد به بخش منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره راه یافت

مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران «نشان خواجه‌نصیر الدین طوسی» با راهیابی تیم‌های اوج و هدف از دانشگاه یزد به مرحله منطقه ای، به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، پس از دو هفته رقابت بین ۳۲ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف استان یزد در این مرحله  از رقابت‌ها، تیم «اوج» از دانشگاه یزد با ترکیب علی سلطانی، محمد مهدی نمازی، میلاد درخشانی و امیر نادری به مقان اول دست یافت.

 
تیم «هدف» از دانشگاه یزد نیز با ترکیب داود اکبرزاده، زهره امیری، یاسمن بیرآوند و مهلا خادمی و تیم «سبزاندیشان» از دانشگاه فرهنگیان با ترکیب فرشته علیجانی، فاطمه جعفری، مهلا فلاح و مرضیه برزگری  نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
قرار است براساس آیین نامه ابلاغی مسابقات دو تیم برتر مرحله استانی که هر دو از دانشگاه یزد هستند، در مرحله منطقه‌ای این رقابت‌ها حضور یابند.
 
مهدی باصولی رئیس جهاد دانشگاهی استان یزد در اختتامیه این مرحله از مسابقات که در سالن منتظرقائم دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار داشت: امسال هفتمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویی به همت جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است.
 
وی عنوان کرد: استان یزد برای سومین سال با برگزاری مسابقات استانی در این رقابت‌ها مشارکت دارد و خوشبختانه هر سال شاهد استقبال به مراتب بیشتر دانشجویان از این رقابت‌ها در استان هستیم.
 
باصولی اهمیت موضوع گفت‌وگو به عنوان یک راهکار اساسی برای رفع مشکلات را یادآور شد و این مسابقات را تمرینی مناسب برای دانشجویان برای فعالیت در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در آینده دانست.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..