فرماندار ابرکوه:

مشکلات جامعه ناشی از ناکارآمدی نظام آموزشی کشور است

فرماندار ابرکوه با اشاره به‌جای خالی آموزش مهارت‌های زندگی در سیستم آموزشی، گفت: مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه ناشی از ناکارآمدی نظام آموزشی کشور است.

به گزارش یزدی نیوز «محمد کاظمی‌نسب» در نشست کمیته دانشجویی ابرکوه که با محوریت رسیدگی به مشکلات دانشجویان در محیط دانشگاه، خوابگاه و اجتماع برگزار شد، با بیان این که شهرستان ابرکوه دارای جمعیتی معادل ۵۱ هزار نفر است، اظهار کرد: در ابرکوه شرایط و وضعیت دانشجویان نسبت به جمعیت مطلوب است اما حساسیت‌های دانشجویی و توجه به خواسته‌های آنان بر کسی پوشیده نیست. 

 
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در نظام آموزشی کشور کمتر به مسائل فرهنگی و مهارت‌های زندگی توجه شده و این امر موجب شده است تا امروز در جامعه شاهد مشکلاتی باشیم.
 
کاظمی‌نسب گفت: اگر امروز آسیب‌های اجتماعی و مشکلات در جامعه فراوان یافت می‌شود، ناشی از ناکارآمدی سیستم آموزشی است که هنوز توسط هیچ‌ یک از دستگاه‌ها در این رابطه اقدامی منسجم و کارساز صورت نگرفته است.
 
در این نشست بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دانشجویان با نیروی انتظامی تأکید و از مسئولان خوابگاه‌ها خواسته شد تا بر ساعات ورود و خروج این قشر نظارت و کنترل دقیق‌تری داشته باشند.
 
آشنایی دانشجویان با مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر و فضای مذهبی آن از طریق برپایی کارگاه‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی نسبت به آسیب‌های اجتماعی مورد تأکید قرار گرفت. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..