معاون بهزیستی یزد خبر داد؛

اجرای طرح ضیافت مهر رمضان در بهزیستی استان یزد

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان یزد، گفت: طرح ضیافت مهر رمضان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در بهزیستی استان یزد اجرا می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز،«حسین بمانی» با اشاره به برنامه های اداره کل بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این طرح که از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید طرح ضیافت مهر رمضان  همه ساله از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید مسئولین هر شب در منزل یکی از مددجویان بهزیستی حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار می گیرند .

 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها می باشد .
 
معاون مشارکت‌های بهزیستی استان یزد در ادامه با بیان این‌که یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، معلولین و زنان بی‌سرپرست است،گفت: در طرح ضیافت مهر رمضان معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند .
 
بمانی با اشاره به تاکید دین اسلام بر اکرام محرومان و مستمندان،‌تصریح کرد: استان یزد با بهره‌مندی از مشارکت مردم و خیرین توانسته با تامین برخی از هزینه‌های معیشت، اشتغال،  مسکن، ازدواج  مددجویان در راستای توانمندسازی آنها گام بردارد .
 
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ضیافت مهربانی، طرح شکرانه سلامت، طرح حامی از طرح‌های مهم بهزیستی بوده که همه ساله در ماه مبارک رمضان به اجرا در می‌آید .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..