رشد ۹۹ درصدی هزینه‌کرد مسکن مددجویی در یزد

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد 99 درصدی هزینه‌کرد مسکن مددجویی از سوی این نهاد در سال گذشته، اظهار کرد: پارسال بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان یزد هزینه شد.

به گزارش یزدی نیوز«سید رضا لاله زاری» با بیان این که ارائه خدمات عمرانی به مددجویان فاقد مسکن بالای دو نفر در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در اولویت قرار دارد، گفت: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی هزینه کرد . 

 
وی با اشاره به رشد ۹۹ درصدی هزینه کرد مسکن مددجویی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، بیان کرد: هزار و ۲۵۷ مورد خدمات عمرانی در سال گذشته به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شد که ۲۳۷ مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و ۲۰ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بوده است . 
 
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان با بیان این که ساخت و خرید مسکن شهری برای مددجویان تحت حمایت در سال گذشته نسبت به سال ۹۵، ۱۶۴ درصد رشد داشته است، افزود: سرانه ساخت مسکن برای مددجویان شهری ۲۵ میلیون تومان و مددجویان روستایی ۱۵ میلیون تومان است که توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و مشارکت مددجو تأمین می‌شود . 
 
وی بابیان این که زیربنای ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است، گفت: بیشترین خدمات عمرانی ارائه ‌شده در سال ۹۶ مربوط به شهرستان‌های یزد، خاتم و ابرکوه بوده است . 
 
لاله زاری در پایان افزود: کمیته امداد استان یزد ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی هزار و ۳۲  مسکن مددجویی را برای سال ۹۷ برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده است . 
 
یاداور می‌شود؛ مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح رضوان نسبت به ساخت و تعمیر مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند . 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..