معاون پیشگیری بهزیستی کشور:

پایگاه‎‎های سلامت اجتماعی، مجوز کارآفرینی می‏‏گیرند

معاون پیشگیری از آسیب‏‏های اجتماعی بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‏‏نامه مشترک بهزیستی و دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‏‏نامه، پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی مجوز کارآفرینی را از سوی پارک‏‏های علم و فناوری می‏‏گیرند.

به گزارش یزدی نیوز«بهمن صدیق» در نخستین جشنواره پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی بهزیستی استان یزد در مهریز، گفت: پایگاه ‎‎ های سلامت اجتماعی به صورت مردمی و با حمایت و همراهی بهزیستی و دستگاه‏‏های اجرایی بر حسب نیاز در زمینه برنامه‏‏های فرهنگی، آموزشی و پیشگیری خدمات ارائه می‏‏کنند.

 
وی افزود: پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی به واسطه نگاه جامع آنها به اجرای طرح‏‏ها و برنامه‏‏های مورد نیاز جامعه می‎‎پردازند.
 
معاون پیشگیری از آسیب ‎‎ های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به همکاری فیمابین تعاون روستایی و بهزیستی، گفت: در نظر داریم با همکاری تعاون روستایی و از طریق وام بدون بهره، نیاز مالی خرد پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی را از طریق بانک کشاورزی تامین کنیم.
 
وی پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی را شرکای واقعی بهزیستی و سازمان‏‏های دولتی دانست و گفت: هر چه پایگاه‏‏های سلامت اجتماعی بیشتر توسعه یابند، کشوری سالم‏‏تر و توسعه یافته تر خواهیم داشت.
 
صدیق با اشاره به پیشینه تاریخی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در بهزیستی کشور، گفت: طرح ‎‎ ها و برنامه‏‏های بهزیستی در حوزه پیشگیری از آسیب‏‏های اجتماعی در راستای اشاعه گفتمان اجتماعی در عرصه سلامت اجتماعی فعالیت می‏‏کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..