استاندار یزد:

هیات ماده ۲۵۱ مکرر قانون مالیاتی های مستقیم باید گره ها و قفل های مالیاتی را باز کند

استاندار یزد با اشاره به آغاز فعالیت هیات ماده 251 مکرر قانون مالیاتی های مستقیم در استان یزد گفت: این هیات نباید گره بر گره ها و قفل و بر قفل مالیاتی بزند؛ بلکه باید آنها را باز کند.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» در مراسم آغاز به کار رسمی هیات ماده ۲۵۱ مکرر با تشکر از تلاش ها و پیگیری های مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به خاطر راه اندازی مناسب و به موقع این هیات  افزود: روح این قانون نیز همین مطلب را بیان می کند و قانون گذار نیز به نفع مودی آن را وضع کرده است. 

 
وی اظهار کرد: این به این معنی نیست که حقوق دولت رعایت نشود؛ بلکه باید مشکلات  بخش خصوصی و تولید حل شود. 
 
وی با بیان این که باید چرخ تولید و اقتصاد بچرخد و نگاه دولتی ها به بخش خصوصی باید منعطف تر باشد، تصریح کرد: باید از روی دلسوزی، تحلیل و تفسیر درست از قوانین و مقررات، مشکلات بخش خصوصی را حل کنیم. 
 
زمانی قمی اضافه کرد: نگاه ما باید حمایت و توجه به بخش خصوصی باشد و هیات ماده  251 مکرر قانون مالیات های مستقیم باید به گونه ای عمل کند که اعتراضات را کاهش یابد. 
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور، خواستار مطالعه و بررسی شرایط نامناسب مالی و اقتصادی کشورهای مختلف غربی، آفریقای  و اروپایی از ۱۰۰ سال گذشته تاکنون شد و گفت: در این گونه مواقع ما نباید با فشار مالیاتی به تولید کنندگان بخواهیم از بحران های عبور کنیم؛ بلکه تجربه در کشورهای مختلف نشان می دهند که موسسات مالی و بانک ها به کمک آمده اند و با عبور از بحران ها  به رشدی اقتصادی مطلوب رسیده اند. 
 
وی ادامه داد: اینکه در شرایط خاص به تولید کننده فشار آوریم و بخواهیم مشکلات مالی خود را حل کنیم تحلیل نادرست و اشتباهی است؛ ما باید از فشار به طبقه کارگری و تولید کننده جلوگیری کنیم.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..