تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برضرورت پژوهش و تولید علم در حوزه روابط عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پژوهش و تولید علم در حوزه روابط عمومی ها را یک امر ضروری و مهم دانست.

به گزارش یزدی نیوز«مجیدجوادیان زاده» به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد و رونمایی از کتاب مدیریت ارتباطات بحران، تاکید کرد: با جدی گرفتن مبحث آموزش و نظریه‌پردازی در حوزه روابط عمومی می توان این امید را داشت که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند. 

 
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد با شورای هماهنگی روابط عمومی ها با برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی درراستای کارآمدی روابط عمومی‌های استان یزد همکاری کند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه یکی از مشکلات روابط عمومی های استان یزد را عدم شناخت از کارکرد و پتانسیل رسانه‌ها دانست. 
 
به گفته جوادیان زاده، عدم شناخت روابط عمومی‌ها از حوزه رسانه ها نیز  باعث شده قدم‌های توسعه‌ای و بعضاً تنش‌های که استان با آن مواجه است با اختلال هایی مواجه شود. 
 
به اعتقاد وی، ارتباط مثمر ثمر با رسانه‌ها می‌تواند در حل و فصل مشکلات و از همه مهمتر مباحث مهمی که استان یزد در حوزه تنش‌های آبی، میراث جهانی یزد و حوزه صنعت با آن روبرو است در مسیر درست و روشنی هدایت کند. 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین نقش رسانه‌های در آرامش و امید آفرینی به مردم مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: بیش از پیش نیازمند جریان صحیح اطلاعات هستیم. 
 
در این نشست نیز اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به برخی پیشنهادات و برنامه های این شورا برای ارتقاء روابط عمومی های استان پرداختند و در پایان برنامه از کتاب ارتباطات مدیرت بحران که به کوشش امیرترقی نژاد تهیه و تدوین شده است رونمایی شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..