۱۹ پرونده قاچاق روی میز دادگاه ابرکوه

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از جایگاه نخست استانی شهرستان ابرکوه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک‌سال اخیر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سید مسعود میرحسینی» در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان اصناف، ۳۳۶ مورد پرونده تخلف در استان تنظیم و به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده است که ۲۴ مورد آن متعلق به ابرکوه بوده است . 

 
وی تصریح کرد: شهرستان ابرکوه مقام اول استان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز را داشته است که ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از ۳۷ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال بوده است . 
 
«علیرضا صالحی» فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه بیان کرد: در دو ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵ هزار نخ سیگار، احشام بدون مجوز، پرنده‌های زینتی، ماشین لباسشویی، مشروبات و زیتون خارجی، ۸ دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای و غیره در ابرکوه به عنوان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است . 
 
وی تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا در فرودین ۹۷ تعداد ۱۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۹۱ میلیون ریال و در اردیبهشت چهار پرونده به ارزش ۹۵ میلیون ریال در ابرکوه تشکیل و از طریق مراجع مربوطه پیگیری شده است . 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..