رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد:

تمام طرح‌های عمرانی شهر یزد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح های در دستور کار این کمیسیون، گفت: تمام طرح‌های عمرانی در دستور کار شورای شهر یزد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محسن عباسی هرفته» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: پیاده محوری از جمله اولویت‌های در دستور کار کمیسیون عمران شورای شهر یزد قرار گرفته است.

 
وی افزود: بررسی راهکارهای استفاده از شیوه‌های مختلف حمل و نقل عمومی یکی از اقدامات کمیسیون عمران شورای شهر بوده که تحقق مطلوب آن مستلزم همکاری دستگاه‌های مرتبط با این امر است.
 
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان این‌که سه خط مصوب (brt) برای شهر یزد تأیید شده است، گفت: هزینه‌های تأمین اعتبار ایجاد خطوط بی آر تی برای شهر یزد به کمک و حمایت مالی استانداری هم نیاز دارد.
 
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که از این به بعد نخاله‌ای به نام نخاله آسفالت در شهر یزد وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بازیافت نخاله‌های آسفالت برای حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی در دستور کار قرار گرفته است.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: اسکن کردن آسفالت‌های آسیب دیده سطح شهر یزد به منظور مرمت آسفالت های آسیب دیده از دیگر عوامل در دستور کار شورای شهر یزد است.
 
وی اجرای طرح «سید حسن نصرالله» و میدان «مهدیه» را از دیگر طرح‌های کمیسیون عمران شورای شهر یزد دانست و بیان کرد: در برنامه های شورای شهر میدان زیرگذر مهدیه به چهارراه تبدیل می‌شود.
 
 این مقام مسئول با بیان این‌که چهار راه شدن میدان مهدیه از ابتدا هم در دستور کار این طرح بوده است، گفت: با چهار راه این میدان ۲۵ درصد کاهش ترافیک خواهیم داشت.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: تمام طرح‌های عمرانی شهر یزد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
 
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، در پایان خاطرنشان کرد: به شهرداران مناطق ابلاغ شده که تمام پارک‌های مناطق مختلف شهر یزد که ظرفیت دارند معرفی و بازپیرایی کنند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..