تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی فرآورده‌های نسوز با همکاری یزد و تبریز؛

جهاددانشگاهی یزد با فرآورده‌های نسوز آذرشهاب تبریز تفاهم‌نامه امضاء کرد

سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و شرکت فرآورده‌های نسوز آذرشهاب تبریز در راستای گسترش همفکری و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش یزدی نیوزبراساس این تفاهم‌نامه که به امضای «سیدحسین میرحسینی» معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و «حسن صدیقی» مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نسوز آذرشهاب تبریز رسیده، طرفین در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، خدمات تخصصی، بازرگانی و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی  در جهت تحقق آرمان اعتلای جایگاه تولید داخل در خصوص مواد نسوز و عایق با هم همکاری خواهند کرد. 

 
استفاده از توان علمی و امکانات طرفین برای انجام طرح‌های تحقیقاتی در زمینه مواد نسوز، برگزاری مشترک دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و سمینارها در زمینه مواد نسوز، همکاری در بازاریابی و فروش محصولات تولید شده بر اساس دانش‌های فنی طرفین،‌همکاری در زمینه واردات محصولات نسوز پیشرفته از شرکت‌های معتبر دنیا با هدف دست‌یابی به دانش فنی تولید آن‌ها در داخل کشور، همکاری در زمینه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و همکاری در جهت اخذ گواهی تایید کیفیت محصولات تولیدی، از شرکت‌های معتبر دنیا، عمده زمینه‌های همکاری بر طبق این تفاهم‌نامه است. 
 
این تفاهم‌نامه که در ۸ ماده و ۲ نسخه تنظیم شده است، برای اجرا به ‌مدت سه سال امضاء شده ولی در آن قید شده که در صورت رضایت طرفین، قابل تمدید خواهد بود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..