معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ارزش های ملی و اسلامی با نگاه همه جانبه نگر و خلاق تبیین شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه به نسل چهارم انقلاب و پرچم داران ارزش ها برای آیندگان مطرح کرد:ارزش های ملی و اسلامی با نگاه همه جانبه نگر و خلاق تبیین شود.

به گزارش یزدی نیوزجلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر،بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی،یوم الله پانزده خرداد و روز جهانی قدس با حضور معاون امنیتی،سیاسی و اجتماعی استاندار یزد در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:جلسه امروز با موضوع مناسبت های بسیار ارزشمندی که هر کدام در تاریخ پر افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه والایی دارند تشکیل شده و تبیین ارزش های ملی و اسلامی مسئولیت بزرگی است که روی دوش همه ما به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.
« محمدعلی طالبی»  افزود: بر این مبنا باید به دور از نگاه های تک وجهی و الگوهای تکراری که حتی برخی از آن ها نیز موثر واقع نشده است به این مسئولیت پرداخته و سعی بر آن باشد تا بتوانیم اثرگذاری را در سطح جامعه افزایش دهیم.
طالبی بیان کرد:از این جهت ضرورت وجود یک نگاه همه جانبه نگر و خلاق نسبت به این موضوعات وجود دارد و باید  متناسب با نیازها و سلایق روز و فراگیری آن برای همه بخش های جامعه برنامه ریزی کنیم.
معاون استاندار یزد یادآور شد: در برگزاری هر چه بهتر برنامه های پیش رو نیازمند همکاری های بین بخشی هستیم و  برای اینکه بتوانیم تجمیعی از توانمندی ها را در بزرگداشت مناسبت های ملی به وجود آوریم ،برنامه ریزی های مشترک از سوی کمیته ها مورد توجه قرار گیرد.
طالبی با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی در برنامه های مختلف خاطرنشان کرد:نگاه ویژه به نسل  چهارم انقلاب ضرورت دارد و  متاسفانه جایگاه نسل چهارم و کسانی که پرچم داران ارزش ها برای آیندگان هستند در برنامه ریزی ها کمتر مورد توجه بوده است.
وی اظهار داشت:کشور ما با شرایطی مواجه است که انسجام ملی و اتحاد عمومی جامعه تنها راه عبور از مشکلات و بحران هایی می باشد که دشمنان نظام سعی می کنند به آن دامن زده یا به وجود آورند،پس باید تلاش کنیم  این مناسبت ها به محوری برای وفاق جامعه در جهت تقویت همدلی،همگامی و هفکری بین همه بخش ها تبدیل شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با تاکید بر تشکیل کمیته های مربوط به بزرگداشت مناسبت های خردادماه گفت:با توجه به مسائلی که امروز در فلسطین می گذرد ،مخصوصا شهادت جمع زیادی از مردم بی گناه  غزه، امسال روز قدس از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است و علاوه بر بزرگداشت آن باید بهترین شرایط را برای حضور موثر مردم در راهپیمایی روز قدس به وجود آوریم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..