دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان خاتم تجلیل شدند

مدیرکل امور روستایی و شوراها استان یزد، گفت: شوراهای اسلامی باید جذب مشارکت مردمی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد یارمند» مدیرکل امور روستایی وشوراها استانداری درهمایش علمی و آموزشی شوراها و دهیاران خاتم، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش انگیزه‌افزایی وحس اعتماد به مردم است که خدمتگزارانشان در جامعه به آنها خدمات خوبی خواهند داد .

 
وی افزود: شوراهای اسلامی باید با درنظرگرفتن وظایف قانونی خود بتوانند در جامعه منشأخدمات باشند و مشارکت مردم را در سرلوحه کار خودشان قرار دهند.
 
«فرجام فاضلی» فرماندار خاتم نیز در این مراسم مهمترین وظیفه شورا ها را قانونمندی عنوان و گفت: شوراها باید بازوهای پرتوانی برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشند .
 
فاضلی در ادامه تصریح کرد: همه باید با در نظر گرفتن قوانین وباهمدلی ویکرنگی در جهت اهداف مهم نظام یعنی خدمت رسانی به مردم وجامعه گام برداریم .
 
حجت الاسلام«جعفری»، امام جمعه هرات نیز گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاجمعی ازبرگرفته شده از خود مردم هستند که با رای خود مردم بعنوان خدمتگزار برگزیده می‌شوند .
 
وی خاطرنشان کرد: شوراها هم بازویی برای دولت وهم خادمی برای ملت و یک واسطه بین مسئولین اجرایی و مردم هستند که نیازهای مردم را اولویت سنجی و پیگیری می‌کند .
 
همایش علمی و آموزشی شوراها و دهیاران با حضور فرماندار، مدیر کل امور روستایی وشوراها استانداری، امام جمعه، بخشدار مرکزی، رؤسای شورای اسلامی شهربابک و بوانات،  وجمعی از مسئولان استان در هرات برگزار شد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..