پلیس فتا در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی فعال شد

سرپرست دایره عملیات رسانه پیشگیرانه پلیس فتا ناجا از حضور و فعالیت این پلیس تخصصی در شبکه‌های پیام‌رسان بومی خبر داد و گفت: پلیس فتا به طور رسمی در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی گپ، بله،بیسفون پلاس ،آی‌گپ ،سروش علاوه بر شبکه‌های اجتماعی داخلی کلوپ، آپارات و هورسا فعالیت دارد .

به گزارش یزدی نیوزسرگرد«حامد محمدی سپاسی» اظهار کرد: پلیس فتا هیچ‌گونه فعالیتی در شبکه‌های پیام‌رسان خارجی نداشته و ندارد. حتی در زمینه اطلاع رسانی اخبار و فعالیت‌های خود از شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی خارجی استفاده نکرده و اطلاع رسانی‌های خود را تاکنون از طریق سایت خود و خبرگزاری‌های رسمی کشور انجام داده است .

 
وی افزود: لذا به منظور سهولت اطلاع رسانی و تسریع در انعکاس اخبار و فعالیت‌های پلیس فتا و تعامل بیشتر با کاربران، کانال‌های رسمی خود را در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی راه‌اندازی کرده است .
 
سرپرست دایره عملیات رسانه پیشگیرانه پلیس فتا ناجا، گفت: کاربران شبکه‌های پیام‌رسان بومی می‌توانند به منظور بهره‌مندی از آخرین اخبار و مطالب مرتبط به پیام رسان‌های‌یاد شده مراجعه و با جستجوی آی دی cyberpolice  و باکلیک بر روی کانال نمایش داده شده که دارای نشان تائید یا Verified Badge هست، به عضویت کانال رسمی پلیس فتا درآیند .
 
سرگرد سپاسی تاکید کرد: البته کاربران می‌توانند از طریق این کانال‌ها با پلیس فتا ارتباط برقرار کرده و نظرات و پیشنهادهای خود را به ما اطلاع دهند .
 
گفتنی است؛ کاربران عزیز لطفا دقت داشته باشند که حتما شبکه اجتماعی بومی آنها با آخرین نسخه نرم افزار، بروزرسانی شده باشد .
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..