غبارروبی ۵۶ مسجد شهرستان بهاباد در آستانه میهمانی خدا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۵۶ مسجد در این شهرستان غبارروبی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام مجید نیکخو از غبارروبی و عطرافشانی ۵۶ مسجد فعال بهاباد و توابع در آستانه ماه مبارک رمضان،  خبر داد و اظهار داشت: در دهه نکوداشت مساجد تمامی مساجد شهرستان بهاباد غبارروبی می‌شوند.

 
نیکخو بیان کرد: در آیات قرآنی و روایات معصومین(ع) از نشانه‌های رستگاران و مؤمنین واقعی اهتمام کنندگان به امر آبادانی مساجد بیان شده است و این افراد در روز قیامت دارای جایگاه والایی دارند.
 
وی اظهار داشت: ماه رمضان ماه پر فضیلتی است و مسئولان همگام با دیگر اقشار و به صورت مردمی و خودجوش باید برنامه‌ریزی ثمر‌بخشی داشته باشند تا از این ماه میهمانی خداوند بیشترین بهره را برد.
 
نیکخو گفت: در این سنت حسنه با هدف نهادینه کردن فرهنگ بهداشت مساجد و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان تا پایان ماه شعبان، مساجد منطقه شمال شرق با همکاری مردم، هیئت امنا و نمازگزاران، غبار روبی و برای پذیرایی از میهمانان در ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با بیان اینکه مسجد پیوند دهنده خاکیان با افلاکیان است ادامه داد: در جنگ نرم مسجد به عنوان پایگاه و جایگاه اصلی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود.
 
نیکخو درباره اثرگذاری نقش مسجد در ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: مسجد و شخصیت‌های محوری مساجد مانند امام جماعات یکی از پایگاه‌های مرجع و ذی‌نفوذ در شکل‌گیری افکار جامعه و ترویج و تثبیت سبک زندگی اسلامی است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..