فرماندار یزد:

خرید کالاهای خارجی برای دستگاه‌های اداری و اجرایی یزد ممنوع است

فرماندار یزد با اشاره به لزوم تحقق نامگذاری امسال گفت: خرید کالاهای خارجی برای دستگاه‌های اداری و اجرایی یزد ممنوع است.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری در نشست شورای اداری شهرستان یزد به تشریح اقدامات انجام شده در راستای حمایت از کالای داخلی پرداخت و اظهار داشت: معرفی واحدهای تولید برتر شهرستان در جلسات شورای اداری از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

 
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی به فرهنگ سازی نیز نیاز دارد ادامه داد: برای مصرف و حمایت از کالای ایرانی و حتی مصرف تولیدات داخل استان که یزدی ها تولید می کنند به فرهنگ سازی نیاز است که به عنوان یکی از اولویت های شورای شهرستان دنبال می شود.
 
فرماندار یزد با تاکید بر گسترش نظارت ها بر روند فعالیت دستگاه ها به ویژه در زمینه تحقق نامگذاری سال جاری بیان داشت: نظارت ها بر مبنای مچ گیری و برخورد از روی عناد نیست بلکه در راستای ارزیابی سالانه دستگاه ها در هرسال دوبار صورت می گیرد.
 
وی حمایت از تولیدات داخلی را حمایت از جامعه ایرانی، توسعه، اشتغال و فرصت های شغلی جدید برای هموطنان دانست و اظهار داشت: توجه و حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته موجب بهبود وضعیت اقتصادی کشور و رفع بسیاری از مسائل و بحران‌ های اقتصادی خواهد شد.
 
سالاری با اشاره به اینکه تحقق نامگذاری امسال زمینه ساز توسعه اقتصادی و سایر ابعاد دیگر توسعه است افزود: عدم روی آوردن به خرید کالاهای داخلی و استفاده نکردن از تولیدات داخلی مشکلی است که امروز در جامعه رواج پیدا کرده است و باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..