رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد:

قدرت فرماندهی نظامی ایران مهمترین دستاورد انقلاب است

رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: قدرت فرماندهی نظامی ایران از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوز«غلامحسین دشتی» در همایش مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان یزد، اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به در اولویت اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

 
وی مستندسازی و تحلیل مسائل داخلی و خارجی را از جمله اولویت‌های اجرایی در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب داسنت و افزود: آزادی به معنای واقعی، دفع فتنه‌های داخلی با نیروی ایمان و ایجاد ظرفیت‌های علمی در دانشگاه‌ها، از جمله دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.
 
رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این‌که مقالات«آی اس آی» ایران از مرز ۴۵ هزار مقاله عبور کرده است،‌ گفت: ایران سومین کشور تربیت کننده مهندس در جهان است.
 
دشتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که زنان در ایران اسلامی بالای ۵۰ درصد کرسی‌ دانشگاه‌ها را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: حضور فعال زنان در میادین بین‌المللی یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب در راستای تبلیغ دین اسلام است.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قدرت فرماندهی نظامی ایران از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
 
رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر یزد در ادامه گازدار شدن ۹۲ درصد مردم کشور و ساخت بیش از ۵۰۰ سد در نقاط مختلف کشور را از جمله دستاوردهای عمرانی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: قصور از فضای مجازی،‌ وجود مشکل در افزایش جمعیت و اصراف گرایی، از جمله مشکلات موجود در کشور است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آب، محیط زیست و صندوق‌های بازنشستگی از جمله ابر مشکلات ایران در شرایط کنونی است.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..