توسعه صنعت پاک نیروگاه‌های خورشیدی در اردکان

معاون فرماندار اردکان با اشاره به توسعه صنعت پاک نیروگاه‌های خورشیدی در این شهرستان، از صدور 10 مجوز ایجاد نیروگاه خورشیدی جدید در اردکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«مصطفی پوردهقان اردکان»  در بازدید از مراحل پایانی ساخت نیروگاه خورشیدی اردکان، از توجه این شهرستان به صنعت پاک تولید برق خورشیدی و صدور ۱۰ مجوز دیگر در این رابطه خبر داد. 

 
وی با اشاره به این که این نیروگاه به عنوان اولین نیروگاه تولید برق خورشیدی در شهرستان اردکان به شمار می‌رود، اظهار کرد: این مجموعه اولین طرح تولید برق خورشیدی در شهرستان اردکان به ظرفیت ۱۰ مگاوات است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید. 
 
معاون اردکان از سرمایه‌گذاری مشترک ایران و آلمان در این طرح ارزشمند خبر داد و تصریح کرد: این نیروگاه برق خورشیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذار داخلی و تکنولوژی‌ یک شرکت آلمانی در اردکان به بهره‌‌برداری خواهد رسید. 
 
پوردهقان در پایان با اشاره به توسعه صنعت پاک تولید برق خورشیدی، خاطر نشان کرد: مجوز ۱۰ نیروگاه خورشیدی دیگر نیز در شهرستان صادر شده است که به مرور زمان به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..