معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

۷۰ درصد از مراجعان مراکز درمانی یزد غیربومی هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با ابراز رضایت از وضعیت ارائه خدمات گفت: ۷۰ درصد از مراجعان مراکز درمانی یزد غیربومی هستند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود نوری شادکام در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کیفیت مطلوب خدمات درمانی در این استان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت ارائه خدمات در سطح مراکز درمانی مطلوب است به طوری که از سایر استان ها نیز برای دریافت خدمات مراجعانی داریم.

 
وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب موجب شده تا شهروندان یزدی نیز به ندرت برای دریافت خدمات درمانی به خارج از استان مراجعه کنند ادامه داد: ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های عرصه بهداشت و درمان به شمار می رود و تمام تلاش ما در استان بر این مسیر معطوف شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر تلاش برای رفع کاستی ها و تقویت نقاط مثبت دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات به مراجعان عنوان کرد: همواره تلاش شده تا ضمن خدمات‌رسانی هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم، کرامت انسانی آن ها نیز حفظ شده و به دور هر نوع تنش و ناراحتی‌های ممکن ارائه خدمات صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات انجام شده موجب شده تا استان یزد یکی از فعال‌ترین استان‌های کشور در عرصه بهداشت و درمان و ارائه خدمات مطلوب درمانی شناخته شود اظهار داشت: خوشبختانه قیمت ارائه خدمات درمانی در استان یزد نیز مطلوب بوده و همواره میزبان بیمارانی از سراسر کشور به ویژه منطقه جنوب بوده ایم.
 
نوری شادکام اضافه کرد: ارائه خدمات وسیع و باکیفیت موجب شده تا اعتماد ملی که نسبت به یزد و یزدی وجود دارد بیش از گذشته افزایش یافته و هموطنان ما برای اخذ خدمات درمانی از سایر نقاط کشور به این استان سفر ‌کنند که این موضوع موجب رونق در سایر بخش ها نیز می شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد ۲۱ بیمارستان و دو هزار و ۹۵۲ پزشک در یزد ادامه داد: تعداد تخت‌های بیمارستانی ثابت ما بیش از ۳ هزار و ۳۲۹ تخت است که این تعداد دو هزار و ۶۶۴ تخت فعال، ۱۶۷۱ تخت دانشگاهی و ۹۹۳ تخت هم غیردانشگاهی است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..