کارشناس خسارت مدیریت بحران استانداری یزد خبر داد:

خسارت ۲۰ میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات زیربنایی یزد

کارشناس خسارت مدیریت بحران استانداری یزد از خسارت ۲۰ میلیارد ریالی سیلاب به تاسیسات زیربنایی این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدجواد دهقانی اظهار داشت: روان آب های ناشی از بارندگی های ۱۰ روز گذشته در استان یزد ۲۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی استان خسارت وارد کرد که گزارش خسارات وارده به وزارت کشور ارسال شده است.

 
وی با بیان اینکه بخش های زیربنایی شامل راه ها، کشاورزی زیر ساخت های شهری و روستایی و شهرداری های استان است ادامه داد: در ۱۰ روز گذشته مردم این استان بارندگی های خوبی را شاهد بودند به گونه ای که سبب بروز روان آب ها و آبگرفتگی در برخی موارد شد.
 
کارشناس خسارت مدیریت بحران استانداری یزد اضافه کرد: شب گذشته نیز در سطح شهر شاهد بارندگی به صورت باران و تگرگ بودیم که خساراتی به تاسیسات زیربنایی این استان وارد کرده است.
 
وی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت توسط تیم ارزیابی در دست بررسی است اظهار داشت: عمده خسارت وارده مربوط به شهر ندوشن و بخش مرکزی این منطقه است.
 
دهقانی با اشاره به اینکه این استان بعد از سیستان و بلوچستان با ۲۳.۳ میلیمتر و کرمان با ۳۸.۵ میلیمتر، کمترین میزان بارندگی را در این مدت داشته است افزود: به دلیل خشکسالی های چندسال گذشته عمده مراتع استان، عاری از هرگونه بوته و درختچه شده و این مسئله موجب شده تا با کمترین بارش شاهد ایجاد روان آب باشیم که خسارت هایی در پی دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..