مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مساجد مانع هدایت جوانان به سمت فضای مجازی شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به کارکرد و نقش مساجد گفت: مساجد مانع هدایت جوانان به سمت فضای مجازی شوند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی با اشاره به در پیش بودن دهه مساجد و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مساجد باید به پایگاهی برای تجمع جوانان تبدیل شوند و برخوردها طوری باشد که جوانان با هر تفکری به مساجد روی بیاورند.

 
وی با بیان اینکه فضای مجازی با هزار رنگ و حیله به دنبال فریب جوانان است ادامه داد: آیات و روایات ما از مساجد به عنوان جایگاه و محل عبادت یاد کرده و برای تجمع در این مکان ها نیز آیاتی داریم.
 
حجت الاسلام حسینی کوهستانی اضافه کرد: در گذشته حضور گسترده مردم در مساجد مانع بسیاری از اقدامات می شد و امروز نیز باید مساجد را با برنامه ریزی درست و بجا در حرف و عمل از حضور مردم پر کنیم.
 
وی از دیگر کارکردهای مساجد را کمک به حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم برشمرد و تصریح کرد:
 
مسجد محل استجابت دعا و محل ورود به بهشت است و در گذشته نیز مردم با حضور در مساجد و آگاهی از حال یکدیگر نسبت به حل مشکلات همنوع خود کمک می کردند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مساجد خانه های ما هستند و باید بیش از گذشته این توانایی را در جذب جوانان داشته باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه مساجد ما تنها نباید محل برگزاری مراسم عزاداری باشند عنوان کرد: لازم است کارکردهای مساجد متناسب با نیازهای جامعه و در راستای رفع مشکلات مردم به محلی برای هم اندیشی و همفکری بدل شوند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..