فیلم سینمائی به وقت شام در بهاباد اکران می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد از اکران فیلم سینمائی به وقت شام در بهاباد خبرداد و گفت: این فیلم در سه سانس در سالن مجتمع فرهنگی هنری علامه ملاعبدالله بهابادی اکران می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزسرگرد پاسدار احمد حاجی‌زاده در بهاباد با بیان اینکه اکران این فیلم با همکاری واحد فرهنگی ناحیه و اداره ارشاد اسلامی است اظهار داشت: از علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های سینمائی دعوت می‌شود تا در اکران این فیلم شرکت کنند.

 
وی بیان کرد: فیلم سینمایی «به وقت شام» با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی‌فر به همراه بازیگران سوری و لبنانی با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا تولید شده و اکران آن در روزهای اخیر با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم مواجه شده است.
 
وی به جدیت کار بسیج در زمینه فرهنگی  تاکید کرد و گفت: امروز دشمن توان جنگ نظامی با ما را ندارد و از این طریق امروز دشمن تمام توان خود را در جنگ نرم و جنگ فرهنگی به کارگرفته است که باید هوشیار و مواظب بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه سپاه در زمینه فرهنگی فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام داده است گفت: سپاه در حوزه  فرهنگی با اجرای طرح مسجد محوری و پایگاه محوری فعالیت‌های خود را در این حوزه‌ها از طریق حضور اعضای فعال و غیرفعال  با شرکت در مساجد اموزش‌های عقیدتی و نظامی لازم را می‌بینند. 
 
شرکت در کلاس‌های حلقه‌های صالحین، جلسات تفسیر قرآن، و آموزش‌های فنون دفاعی و رزمی و فعالیت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های این واحد است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..