استاندار یزد تأکید کرد: ضرورت حمایت جدّی از تولید داخلی برای توسعه اقتصادی

استاندار یزد با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف کنندگان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، گفت: حمایت از حقوق مصرف کننده تنها با حرف و شعار تحقق نمی یابد و به عمل و اراده نیاز دارد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم تجلیل از بنگاههای اقتصادی و دستگاههای اجرایی حامی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور استاندار یزد، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن همایشهای اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی یزد برگزار شد.

"محمود زمانی قمی" در این مراسم با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف کننده امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، بیان کرد: حمایت از حقوق مصرف کننده تنها با حرف و شعار تحقق نمی یابد و به عمل و اراده نیاز دارد.
وی واگذاری امر توسعه اقتصادی به بخش خصوصی را یکی از ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و ادامه داد: عدم دخالت دولت در امور اقتصادی دست صنعتگران و تولیدکنندگان در مدیریت هر چه بهتر این مهم را باز می‌کند.
زمانی قمی توسعه اقتصادی را مستلزم حمایت ویژه و مستمر از صنعتگران دانست و افزود: تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است، مستلزم حمایت جدّی و ایجاد زمینه توسعه صنایع است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع یکی از اولویت‌های جدی مدیریت ارشد استان است و از نظر ما تمام صنعتگران و تولیدکنندگان استان قابل تقدیر هستند.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از واحدهای تولیدکننده و دستگاههای اجرایی حامیان حقوق مصرف کننده با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..