آغاز لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور؛

اولین ال ایساتیس یزد با رویارویی گلساپوش یزد- ایفااردکان

سوت آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از امروز به صدا در خواهد آمد و استان کویری یزد به دور از سواحل دریایی، در کویر و ماسه‌های روان خود، تب این دوره از مسابقات را مثل همیشه داغ خواهد کرد.

به گزارش یزدی نیوز«علی رحیمی» سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان ، با اشاره به پخته‌تر شدن بازیکنان تیمش بعد از حضور موفق سه ساله در لیگ برتر، گفت: تیم فوتبال ساحلی ایفا با حضور چند ساله به عنوان تیم جوان و کیفی در لیگ برتر، با جمعی از بازیکنان بومی، جوان و جویای نام موفق به کسب شخصیت تیمی خوبی شده است. 

 
وی با بیان این که مطمئنا در این فصل شرایط بهتر و نتایج بهتری را رقم خواهیم زد، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل انگیزه در این فصل، حمایت همه جانبه شرکت ایفاسرام با توجه به ایجاد شرایط مطلوب در فصل گذشته و قوت قلبی برای مجموعه تیم برای فصل جدید است که برگرفته از حمایت‌های مهران محققی مدیر این شرکت است. 
 
رحیمی با عنوان این که مسئولان شهرستان اردکان نیز پشتیبانی خوبی از  تیم‌های لیگ برتری اردکان مخصوصاً تیم فوتبال ساحلی ایفا داشته‌اند، تصریح کرد: بعد از کسب عنوان نائب قهرمانی خاتم در لیگ برتر والیبال، نگاه ورزش حرفه‌ای و جایگاه آن در شهرستان بسیار ارتقاء یافته و مطمئنم اتفاقات خوبی در سال٩٧ در ورزش شهرستان اردکان خواهد افتاد و ما نیز یکی از تکرار کنندگان موفقیت‌های اردکان خواهیم بود. 
 
وی در پاسخ به جذب بازیکن در این فصل، گفت: هیئت مدیره و کادرفنی تیم چون سال‌های گذشته بنا را بر بومی سازی گذاشته و با حفظ شاکله اصلی تیم فصل قبل، سه بازیکن اردکانی «مجید رحیم‌پور» که فصل قبل سربازی خود را در گلساپوش یزد گذراند، «سیدعلی طبایی» و «علی موسوی» از تیم همشهری اردکانی یعنی کویر را به خدمت گرفته‌ایم. 
 
سرمربی ایفا اردکان با اشاره به بازی امروز بازیکنانش در مقابل قهرمان اوراسیا و کشور، خاطرنشان کرد: بازی با تیم قدر مقاومت گلساپوش یزد جذابیت خاص خود را دارد، چرا که ما با تیمی بازی می‌کنیم که کیفیت فنی بالا و بازیکنان قدری دارد و این به ما کمک می‌کند که توانایی های خودمان را محک بزنیم. 
 
وی انگیزه بالای بازیکنان جوانش را برگ برنده خود عنوان کرد و افزود: امروز چون اولین بازیست هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست اما تیمی که با آرامش و سازماندهی بازی را پیش ببرد می‌تواند از این میدان و بازی حساس پیروز بیرون بیاید. 
 
این مربی باسابقه لیگ برتر در پایان خاطرنشان کرد: بنده و همکارانم در باشگاه ایفای اردکان، رشد بالایی را برای تیم پیش بینی می‌کنیم و مطمئناََ بازیکنانمان نیز برای سکوی اول تا سوم خواهند جنگید. 
 
گفتنی است،  از هفته از هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا اردکان ساعت ٢ ۱ امشب در ورزشگاه سلمان یزد در مقابل هم قرار خواهند گرفت و پیام کویر اردکان نیز دیگر نماینده استان یزد، میزبان شهدای چلیچه خواهد بود. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..