امام جمعه یزد:

وزارت اطلاعات حلقه وصل تمام قوا، مردم، انقلاب و رهبری باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعه، از وزارت اطلاعات خواست به عنوان حلقه وصل تمامی قوا عمل کرده و مردم، انقلاب و رهبری را مانند یک نخ تسبیح به هم متصل کند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری» در نشست شورای اداری استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات و به همراه آیین تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، در ابتدا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: باید به نحوی در این میهمانی در محضر پروردگار  قرار گیریم که نه تنها نواقص و کاستی‌های گذشته خود را جبران کنیم بلکه درجات خود را نزد خداوند ارتقا بخشیم. 

 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی در یزد طی روزهای اخیر، آنچه که در تمام سخنرانی‌های این همایش به چشم می‌خورد و به این عالم برجسته، عظمت داده بود، اخلاص حاج شیخ در کارهایش و خدماتش به جامعه بود. 
 
آیت الله ناصری با بیان این که حاج شیخ در کارهایش هر‌گونه تعلقات را از خود دور کرده بود و تنها به عشق خداوند به مردم خدمت می‌کرد، اظهار کرد: جامعه ما امروز نیازمند چنین اخلاصی است و باید همگان با نیت کسب رضایت خداوند به مردم خدمت کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم دستگیری از نیازمندان و رفع نواقص جامعه دینی از سوی مسئولان، اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های امام راحل(ه) که به مردم انگیزه دفاع از آرمان‌های انقلاب داده بود، صداقت ایشان بود و امروز مسئولان باید صداقت را پیشینه‌ی کار خودشان قرار دهند.
 
به گفته وی، حضور امروز مردم به پای آرمان‌های امام و انقلاب نیز به پشتوانه‌ی همین ویژگی‌ بارز امام(ره) و مقام معظم رهبری است.
 
امام جمعه یزد یکی دیگر از نیازهای جامعه امروز به ویژه از پس از اتفاقات اخیر در عرصه‌ بین‌المللی را تقویت توکل به خداوند ذکر کرد و گفت: باید این باور که خداوند در راس امور قرار دارد و در قران کریم به بندگانش وعده پیروزی داده است را در دل مردم و مسئولان تقویت کنیم.
 
وی همچنین گفت: امروز جامعه ایرانی از بالا تا پایین نیازمند وحدت و انسجام است تا در برابر خدعه دشمنان به بهترین نحو مقابله کند.
 
آیت الله ناصری در این باره از وزارت اطلاعات خواست تا با توجه به ظرفیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد به عنوان حلقه وصل تمامی قوا عمل کرده و مردم، انقلاب و رهبری را مانند یک نخ تسبیح در این حلقه به هم متصل کند.
 
وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب به مردم در راستای ایجاد انگیزه و تداوم علاقه مردم به نظام، عنوان کرد: اگر در داخل کشور به مردم خدمت‌رسانی مناسب صورت دهیم و به خدا اعتمادو توکل کنیم، هیچ کسی نمی‌تواند در برابر این انقلاب ایستادگی کند.
 
امام جمعه یزد در پایان خاطرنشان کرد: باید احساس مسئولیت را در بین مدیران و مسئولان تقویت کنیم تا با بهره‌‌گیری از نیروی انسانی توانمند در کشورمان، مشت‌های خود را محکم‌تر بر دهان یادوه‌گویی دشمنان وارد کنیم.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..