معرفی ۸ نکته حفاظتی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

حفاظت از حریم خصوصی مهمترین اولویت‌ در راستای استفاده از رسانه‌های اجتماعی است، به همین منظور هشت نکته کلیدی جهت حفاظت از خودتان زمانیکه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید توصیه می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز۱- در مسئولیت سهیم شوید هر چیزی که بر روی هر رسانه اجتماعی قرار می‌گیرد باید برای تمام شنوندگان عمومی مناسب باشد حتی اگر برای مصرف شخصی باشد .

 
۲- بخاطر داشته باشید که شما نماینده خود و شرکتتان هستید تمام رفتارهای آنلاین مرتبط به حساب کاربری شما باید طبق استانداردهایی که بوسیله کارمندتان تنظیم شده مورد تایید باشد. کد محصول یا خطوط راهنمای رسانه اجتماعی را چک کنید .
 
۳- هر آن چیزی که بر روی سایت قرار می‌دهید می‌ماند اگر یکبار مطلبی پست شود پاک کردن آن بطور کامل غیرممکن خواهد بود. قبل از پست گذاشتن واکنش های بالقوه به کلمات، تصاویر و یا فیلم‌ها را در نظر بگیرید .
 
۴- خیلی مراقب مطالبی که فاش می‌شود باشید رسانه اجتماعی می‌تواند خطوط بین اطلاعات شخصی و حرفه‌ای را نامشخص کند بنابراین مطمئن شوید که اشتباهاً هیچگونه اطلاعات محرمانه‌ای نباشد .
 
۵- اطلاعات شخصی را نگه دارید اطلاعات مخاطبان حرفه ای شما برای کلاهبرداران ماهری که به دنبال راهی نفوذی به شرکت های بزرگ را دارند بسیار ارزشمند است. زمانیکه شک دارید هیچ اطلاعات شخصی به افرادی که در زندگی واقعی به خوبی نمی‌شناسید ندهید .
 
۶- در برنامه‌های سفر احتیاط کنید مجرمان به دنبال کارمندانی هستند که در سفر کاری یا تعطیلات هستند. تا تمام شدن سفرتان از بحث کردن درباره سفر با دیگران دوری کنید .
 
۷- آیا فرستنده را نمیشناسید؟ پاسخ ندهید. با توجه به اینکه آپشن های رسانه‌های اجتماعی در حال تکثیر شدن می‌باشند بنابراین هکرهای بدذات از فرصت‌های خود استفاده می‌کنند. اگر پیامی از یک منبع ناشناس دریافت کردید بهترین راهکار رد کردن و حذف کردن آن پیام یا پیشنهاد است .
 
۸- حساب‌های کاربری مجزا‌، پسوردهای مجزا استفاده از پسورد یکسان برای ورود به تمام رسانه‌های اجتماعی‌تان ممکن است راحت باشد اما اگر برای هر رسانه اجتماعی یک پسورد متفاوت و طولانی برای زمانیکه یکی از آنها دزدیده یا هک شود ایمن‌تر خواهد بود . 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..