معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

یکی از مهم ترین وظایف مدیران توجه به امور رفاهی کارمندان است

پروژه مسکن کارکنان صدا و سیمای مرکز یزد-جام جم ۳ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در مساحت ۹۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۶۰۰۰ مترمربع آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزعملیات اجرایی پروژه مسکن کارکنان صدا و سیمای مرکز یزد با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "احمد پهلوانیان" مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، "علی صالحی" سرپرست روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران و کارکنان این مرکز در انتهای بلوار شهید قندی یزد با مساحت ۹۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۶۰۰۰ مترمربع در ۱۶۲ واحد مسکونی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم ضمن تقدیر از این اقدام مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، گفت: یکی از مهم ترین وظایف مدیران توجه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان و کارمندان مجموعه تحت مسئولیت خود است.
زینی وند ادامه داد: وجود مدیر و نیروی انسانی خوش فکر، خوش سلیقه، بادانش و باانگیزه می تواند در پیشبرد کارها و امور بسیار تاثیرگذار باشد.
وی افزود: در کشور با حجم متورمی از قوانین و مقررات روبرو هستیم که نیازمند اصلاح نظام قانون گذاری است و این مهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در زمان ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) بر مجمع انجام و تقدیم مقام معظم رهبری شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: توجه به امور رفاهی کارکنان و کارمندان در کشورهای توسعه یافته بسیار مورد توجه قرار می گیرد و ما نیز باید به جای افزایش حقوق سالیانه چند درصدی که تورم زاست در این مسیر مهم گام برداریم.
زینی وند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید دستگاه های اجرایی استان بانک اطلاعات بروز و دقیقی از بازنشستگان خود تهیه کنند و با گرفتن احوال آنها درجهت رفع مشکلاتشان اقدام کنند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..