اختتامیه کنگره ملی بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا یزدی

سیره و رفتار آیت الله شیخ غلامرضا یزدی نشان داد که هویت علما به لباس آنها نیست بلکه به تلاش آنها در مسیر تبلیغ دین خداست.

به گزارش یزدی نیوزمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه در مراسم اختتامیه کنگره ملی بزرگداشت  حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) با بیان این مطلب گفت: اگر علما و روحانیان با الگو گرفتن از این عالم جلیل القدر، منش و سیره زندگی آن بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند، گامی موثر در مسیر تکریم شیخ غلامرضا یزدی برداشته اند.

آیت الله حسینی بوشهری از اخلاص و صداقت به عنوان دو عنصر مهم برای ماندگار شدن در قلوب مردم یاد کرد و افزود: حاج شیخ غلامرضا یزدی نیز با این دو ویژگی در بین مردم ماندگار شده و بعد از سال‌ها هنوز مردم از او به نیکی یاد می کنند.
 
آیت الله  حسینی بوشهری با اشاره به برخی ویژگی های عالمان دینی عنوان کرد: خداترس بودن، هدایتگری جامعه، برخورداری از روح اخلاص و  مسئولیت پذیری از ویژگی‌های عالمان دین است.
 
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار امیدواری کرد: برگزاری چنین مراسمی فرصت مناسبی برای بهره گرفتن از زندگی پربرکت عالمان دینی باشد و باید از این کنگره ها به عنوان یک فرصت برای آموزش اقشار مختلف به ویژه جوانان بهره گرفت.
 
از مجموع ۴۵ مقاله دریافت شده برای این کنگره ۸ مقاله بصورت سخنرانی ارائه شد و ۲۱ مقاله  نیز در کتابی با عنوان فاتح قلوب به چاپ رسید که دراین مراسم از مولف ۸  اثر و مقاله برتر تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..