مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۴۵ مقاله به دبیرخانه کنگره بزرگداشت آیت‌الله غلامرضا یزدی رسید

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مهلت تعیین شده برای ارسال مقالات به کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی)، ۴۵ مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی، عصر امروز در مراسم اختتامیه کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا یزدی (فقیه خراسانی) در امامزاده جعفر (ع) یزد اظهار داشت: این کنگره به منظور پاسداشت و نکوداشت مقام یکی از بزرگترین عالمان دینی استان یزد برگزار شد زیرا بر اساس روایات و آیات، تکریم و تجلیل عالمان دینی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 
وی با اشاره به اینکه سخنرانی با محوریت شخصیت و آثار حاج شیخ غلامرضا یزدی، این شخصیت را برای همگان معرفی می کند، افزود: به طور قطع رسانه ای شدن مطالبی که در باب معرفی این عالم جلیل القدر مطرح شد، بسیاری از مردم را با ویژگی‌های آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی آشنا خواهد کرد.
 
حسینی کوهستانی در مورد مقالات رسیده به این کنگره بیان کرد: در مجموع ۴۵ مقاله به دبیرخانه این کنگره رسیده و از مجموع این مقالات، کتابی با عنوان «فاتح قلوب» منتشر شد که امروز در مراسم افتتاحیه کنگره رونمایی شد.
 
دبیر علمی کنگره حاج شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) ادامه داد: به طور قطع آثاری که در این کنگره به چاپ رسید، می‌تواند برای نسل جوان بسیار تاثیرگذار باشد ضمن اینکه تلاش شده داستان‌های منتشر شده در این کتاب‌ها، با قلمی ساده و روان روایت شود.
 
حسینی کوهستانی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این کنگره بتواند بخشی از عظمت و بزرگواری این عالم و روحانی برجسته را برای مردم به ویژه نسل امروز بازگو کند.
 
وی تصریح کرد: چهره‌های برجسته دینی، نیاز امروز بشر و جوامع بشری هستند و آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کرد و رسالت خود را به درستی به انجام رساند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..